Gorące tematy: Ryszard Opara: „AMEN” Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!
574 posty 1583 komentarze

"Medytacje red. Nichcika"

Nichcik - "Ja się zajmuję Niemcami i Żydami. Mam dość innych spraw."

Komorowski postanowi o dniu wprowadzenia wojny, już 13 Maja?

ZACHOWAJ ARTYKUŁ POLEĆ ZNAJOMYM

Prezydent podpisał ustawę o zmianie ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej oraz niektórych innych ustaw. - To nie żart. - Dokument podpisano 01.04.2015 r., ... a Komorowskiemu przyznano prawa, większe niż miał Jaruzelski!

 

Wikipedia:  Jak przygotowywano się do wprowadzenia stanu wojennego w 1981 roku:  //pl.wikipedia.org/wiki/Stan_wojenny_w_Polsce_1981-1983

W lutym 1981 przeprowadzono „grę sztabową” MON i MSW, której celem było przećwiczenie różnych wariantów rozwoju sytuacji. Ustalono wówczas, iż stan wojenny powinien być poprzedzony odpowiednim przygotowaniem propagandowym, a sama decyzja powinna być powzięta na podstawie pretekstu, który uzasadniłby opinii publicznej i międzynarodowej celowość jego wprowadzenia. Stwierdzono również konieczność ogłoszenia stanu wojennego przed oczekiwaną mobilizacją NSZZ „Solidarność” (przed rozpoczęciem strajku powszechnego), oraz wprowadzenie go od razu na terytorium całego kraju (z soboty na niedzielę, aby utrudnić reakcję opozycji związkowej). Przeglądano także akty prawne, rozporządzenia wewnętrzne oraz testowano harmonogram zaplanowanych działań.

Zobacz "Gry sztabowe 2015"

//orka.sejm.gov.pl/opinie7.nsf/nazwa/2609_u/$file/2609_u.pdf /

Pan pRezydent Bronisław Komorowski idzie na wojnę z Narodem?  

Podstawową zmianą ustawy o zmianie ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej są:

pRezydent  "w razie konieczności obrony państwa, (decyduje) o dniu w którym  rozpoczyna się czas wojny na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W tym samym trybie postanawia o dniu, w którym czas wojny się kończy.

pRezydent   "kieruje obroną państwa we współdziałaniu z Radą Ministrów, z chwilą mianowania Naczelnego Dowódcy Sił Zbrojnych i przejęcia przez niego dowodzenia. 

Przypomnijmy. Aby gen. Jaruzelski mógł wprowadzić stan wojenny wymagało to zgody Sejmu, ... jako nadużycie wykorzystano w tym celu Radę Państwa. / Jeśli dobrze pamiętam, to nawet na Ukrainie, o uznaniu, że kraj jest w stanie wojny z Rosją miał decydować parlament. -  Wkrótce Łukaszenko na Białorusi będzie przekonywał opozycję: Nie narzekajcie, to jeszcze nie Polsza!

Teraz nie potrzeba ani Sejmu, ani Rady Państwa, wystarczy "zwykła wola" ekipy rządzącej, czyli "Dr. Ewy & Mr. Bronka".  / A to oznacza, że czas wojny może zostać wprowadzony, jak tylko pan pRezydent się obudzi! - To nie sen, .. pRezydent Komorowski, .. on nam wszystkim groził na Podhalu!

Przemówienie Komorowskiego w Nowym Targu: Polska to jest wielka rodzina, a w rodzinie, jak w rodzinie. Bywa i taki, co przyjdzie na święta napity. Bywa i tak, że przyjdzie z nieumytymi nogami, albo rękami.  W kaloszach wejdzie na cudze święto. Tak się zdarza. Ale trzeba się kochać w rodzinie. Trzeba w rodzinie zawsze zgody, ... nawet właśnie z takimi przedstawicielami własnej rodziny.

//nichcik.neon24.pl/post/120295,wycieklo-przemowienie-komorowskiego-na-rocznice-10-04-10

Chcę serdecznie podziękować wszystkim, którzy zechcieli przyjść tutej na rynek w Nowym Targu, i spotkać się w imię zgody i bezpieczeństwa. Nie zawsze jest łatwo o zgodę, wszyscy to wiemy! W każdej rodzinie, w każdym sąsiedztwie. W każdej społeczności lokalnej bywa różnie. Bywają tacy, którzy chcą zgody, bywają tacy, którzy się dobrze czują przy braku zgody. Ale nas jest więcej (?).

Ludzi, którzy chcą w Polsce zgody jest wielu, ... i dlatego wygramy te zbliżające się wybory. Wygrają ci, którzy chcą Polski zgodnej i bezpiecznej. Bo każdy normalny człowiek, każdy który kocha swoją Ojczyznę, który kocha swoją rodzinę, który kocha swoją miejscowość, chce zgody, i chce bezpieczeństwa.

Serdecznie chcę podziękować za symboliczne prezenty. Bo one są złożone na ręce gazdy tego państwa (?). A z gazdą, jak z gazdą. musi mieć  w kieszeni i cukierki dla dzieci, ... ale czasami przyda się ciupaga (?). Przyda się ciupaga (?). Byle stosować to z umiarem (?). Byle stosować to nie za szybko (?). By najpierw użyć perswazji. Najpierw prosić o zgodę. A jak trzeba, no to trzeba (?). Trudno.  -  Chciałem serdecznie podziękować za góralską ciupagę.

Myślę, że trwają przygotowania do wprowadzenia przewidywanego przeze mnie,  na "czas wyborów", stanu wojny w celu  zapobieżenia zamieszkom będących wynikiem fałszerstwa wyborczego w Wyborach Prezydenta 2015.  -  Konsekwencją będzie "wyborczy pucz" i dyktatura! Obudźmy się!

Mało tego, myślę, że ten "13 Maja", i "wyborczy pucz" są rzeczą nieuniknioną, bo ta ekipa nie ma innego wyjścia!  -  "Pucz wyborczy 13 Maja",  jest ich  jedyną i ostatnią szansą!  >>>  //nichcik.neon24.pl/post/120972,kaczynski-popadl-w-odmety-szaleństwa

Leszek Miller SLD:  My nigdy nie przyjmiemy takiego ..?.. wizerunku, który nam proponowano w tej kampanii, ... żeby SLD zajął to miejsce, które jest mu wyznaczone.  ( Te słowa Leszka Millera zabrzmiały traumatycznie! )

Mówiłem o wypaczonym wyniku, i skoro jest ponad 500 protestów, już w tej chwili a jest znacznie więcej, nie można powiedzieć że wszystko było w porządku. / ... / O czym pani mówi, o jakiej komitywie? Pani mówi o jednym spotkaniu, w Sejmie, oficjalnie, ... z przedstawicielem, z przedstawicielem największej partii opozycyjnej, który swój mandat uzyskał w identyczny sposób jak i ja, i każdy poseł, ... i, ... i przewodniczącym który reprezentuje 3, może 4 miliony Polaków, których chce się powiedzieć, albo skazać, na obywateli drugiej kategorii.

To co Pani proponuje to mniej więcej wygląda tak: Nie wolno się spotykać z szefem PiS-u dlatego że za szefem PiS-u stoi 3 mln. Polaków, których najlepiej zamknąć i otoczyć drutem kolczastym, i uznać że to są obywatele drugiej kategorii.   

Taki los nam gotują w wyniku "Gier Sztabowych" w sztabie Bronisława Komorowskiego i koalicji PO-PSL?  Miejsce za jakimś drutem kolczastym?

Warto zapytać jakie konkretnie propozycje koalicja PO-PSL składała Leszkowi Millerowi i SLD? Pamiętajmy, te propozycje składano Millerowi tuż przed Marszem Niepodległości.

Przypomnijmy do spotkania Millera z koalicją PO-PSL i Palikotem doszło przed Marszem Niepodległości  2015, podczas którego doszło do prowokacji policyjnych na wielką skalę, ... i przed wyborami samorządowymi z 16 listopada,podczas których doszło do fałszerstwa wyborczego, też na wielką skalę.  

-  Co naprawdę miał na myśli lider SLD Leszek Miller, co mu proponowano, i co wie? 

Bo wygląda, że z jakiegoś powodu nerwy mu puściły. Czy myślał o tych 3 mln. Polaków za drutem kolczastym? - Czy składano mu propozycje typu "biermy ich za ryło, innej rady nie ma"?

*** Myślę że warto zakończyć temat przypomnieniem: Fałszerstwo wyborcze nie jest procedurą konstytucyjną, a "rozkazy" wydawane przez, i osoby wyłonione w sfałszowanych wyborach nie są pełnoprawnymi przedstawicielami suwerena jakim jest Naród Polski. Każdy obywatel ma "powszechny obowiązek" obrony państwa i zasad zawartych w Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej.

Mam nadzieję, że nie przyjdzie nam tych praw i obowiązków bronić w walce z jakimkolwiek uzurpatorem, któremu zamarzyłoby się zawłaszczyć sobie jakikolwiek urząd w Państwie Polskim. - Zwracajmy na to uwagę, bo mam wrażenie, że zanosi się na referendum "3 x Bronek"  ( Zgoda!  -  Zgoda!  -  Zgoda!,  ...  bo jak nie to? ),  ... dokładnie takie, jak to zrobiono w referendum 1947 roku.*

* Z tą różnicą, że okupant będzie Żydo-Syjonistyczny  /  Żydo-Amerykański, ... bo Oni sami nie walczą.  -  Zawsze używają mięsa armatniego i pieniędzy.

Wydaje mi się, że polska krew poleje się w maju

Nichcik 31.01.2015: Jeśli PiS znów pozwoli na sfałszowanie wyborów prezydenta, następne wybory do Sejmu i Senatu zredukują tą partię do "ZERA" (potwierdza to ostatni wyrok na Mariusza Kamińskiego z CBA, który jest początkiem), ... i wprowadzą w Polsce dyktaturę. - Jedynym rozwiązaniem jest mówienie prawdy już teraz.   >>>  //nichcik.neon24.pl/post/118495,wydaje-mi-sie-ze-polska-krew-poleje-sie-w-maju

Myślę, że powinniśmy sobie już dzisiaj uzmysłowić. Nie zagraża nam żadna dyktatura, my w tej dyktaturze od dnia zamachu w Smoleńsku już żyjemy. Nie przez przypadek Jarosław Kaczyński w końcówce nagrania (od 26:00) powiedział:

YouTube niżej / Jarosław Kaczyński: "to pokazuje jego rolę w tym systemie, rolę człowieka, który ten system podtrzymuje i który jest najwyraźniej nim bardzo zainteresowany. / ... / Sądzę, że jest tutaj także zainteresowanie osobiste, pytania o wybory które się zbliżają, wybory prezydenckie. Przecież ...? ..., prezydent będzie tam oceniany. Wiem, że dzisiaj ma znakomite notowania, ale przecież jeszcze kampania przed nami. O tym prezydencie można powiedzieć bardzo wiele. Róże rzeczy, które nie funkcjonują w obiegu publicznym, i po których powiedzeniu być może, że to poparcie jednak radykalnie spadnie."

Co miał na myśli Jarosław Kaczyński, i jakiego "asa w rękawie" ma PiS, tego nie wiemy. Warto jednak zapoznać się z moją oceną obecnej sytuacji w której żyjemy, bo nie jest ona "różowa". 

//nichcik.neon24.pl/post/120948,kolizja-limuzyny-komorowskiego-z-komorowskim-w-srodku

 

 

 

 

 

KOMENTARZE

  • Rada Ministrów zajęła stanowisko wobec prezydenckiego projektu ustawy
    .
    Stanowisko wobec prezydenckiego projektu ustawy o zmianie ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej oraz niektórych innych ustaw

    https://www.premier.gov.pl/wydarzenia/decyzje-rzadu/stanowisko-wobec-prezydenckiego-projektu-ustawy-o-zmianie-ustawy-o-0.html

    Rada Ministrów zajęła stanowisko wobec prezydenckiego projektu ustawy o zmianie ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej oraz niektórych innych ustaw (druk nr 2609), przedłożone przez ministra obrony narodowej.

    Rada Ministrów pozytywnie opiniuje prezydencki projekt nowelizacji ustawy o powszechnym obowiązku Rzeczypospolitej Polskiej oraz niektórych innych ustaw, z jednoczesnym uwzględnieniem propozycji zmian niektórych przepisów.

    Celem projektu noweli przygotowanej przez prezydenta jest uzupełnienie przepisów dotyczących systemu kierowania i dowodzenia Siłami Zbrojnymi w sytuacji zagrożenia wojną, a w efekcie zharmonizowanie dotychczasowych regulacji ze znowelizowaną ustawą o urzędzie ministra obrony narodowej oraz niektórych innych ustaw.

    Rząd popiera następujące rozwiązania:
    •uprawnienia prezydenta do kierowania obroną państwa we współdziałaniu z Radą Ministrów, z chwilą mianowania Naczelnego Dowódcy Sił Zbrojnych w powiązaniu z uchyleniem przepisu stanowiącego, że jeśli w czasie stanu wojennego nastąpi konieczność obrony państwa, obroną tą pokieruje prezydent we współdziałaniu z rządem (uchylony przepis dotyczy ustawy o stanie wojennym oraz o kompetencjach Naczelnego Dowódcy Sił Zbrojnych i zasadach jego podległości konstytucyjnym organom Rzeczypospolitej Polskiej);
    •nadanie prezydentowi kompetencji do zatwierdzania, na wniosek ministra obrony narodowej, narodowych planów użycia Sił Zbrojnych do obrony państwa oraz organizacji i zasad funkcjonowania wojennego systemu dowodzenia Siłami Zbrojnymi;
    •wprowadzenie zasady, że wskazywana przez prezydenta osoba do mianowania na stanowisko Naczelnego Dowódcy Sił Zbrojnych, przygotowuje się do czasu tego mianowania lub wskazania innej osoby do objęcia tej funkcji;
    •wskazanie, że Dowódca Operacyjny Rodzajów Sił Zbrojnych planuje, organizuje i prowadzi operacje w ramach użycia Sił Zbrojnych do czasu mianowania Naczelnego Dowódcy Sił Zbrojnych i przejęcia przez niego obowiązków.

    Rząd widzi konieczność zmodyfikowania niektórych przepisów zaproponowanych przez prezydenta. Proponuje zapis doprecyzowujący, że Szef Sztabu Generalnego Wojska Polskiego jest organem pomocniczym prezydenta w procesie kierowania obroną państwa. Zapis taki zapewni postulowaną funkcję doradztwa dla prezydenta i nie będzie kolidował z przyjętymi rozwiązaniami dotyczącymi organizacji i funkcjonowania systemu kierowania obroną państwa. Rząd zauważa przy tym, że propozycja dotycząca Szefa Sztabu Generalnego WP jest zmianą ustrojową. Ponadto, rząd optuje za przepisem w brzmieniu, że Naczelny Dowódca Sił Zbrojnych dowodzi Siłami Zbrojnymi oraz innymi jednostkami organizacyjnymi, podporządkowanymi zgodnie z narodowymi planami użycia Sił Zbrojnych do obrony państwa.

    Jednocześnie rząd uznaje za niecelowe upoważnienie Rady Ministrów do wydania rozporządzenia określającego właściwe podmioty i ich zadania w zakresie przygotowania osoby przewidzianej do mianowania na stanowisko Naczelnego Dowódcy Sił Zbrojnych. Podkreśla równocześnie, że wskazanie w rozporządzeniu zadań dla organów administracji rządowej nie jest możliwe ze względu na zasadę, że w akcie wykonawczym nie formułuje się obowiązków oraz zadań dla ministrów i kierowników urzędów centralnych.

    Rada Ministrów proponuje też pozostawić zapis, że w czasie obowiązywania stanu wojennego stosuje się – w zakresie obowiązku w służbach: wojskowej, obrony cywilnej i jednostkach zmilitaryzowanych oraz świadczeń na rzecz obrony – przepisy obowiązujące w czasie wojny, jeśli prezydent wprowadzając stan wojenny nie postanowi inaczej. Rząd podkreśla, że przepis ten odnosi się wyłącznie do stanu wojennego, a jego uchylenie skutkowałoby brakiem możliwości świadczenia pracy przez osoby posiadające pracownicze przydziały mobilizacyjne do jednostek wojskowych.
  • "H*j , dupa , ... i kamieni kupa!"
    .
    >>> https://www.youtube.com/watch?v=XSYmANq4UEE

    .
  • Mariusz A. Kamiński: Prezydencka ustawa miała nas przygotować na zagrożenia
    wPolityce.pl: Na obecnym posiedzeniu Sejmu odbyła się debata dotycząca prezydenckiego projektu ustawy o obronności. Oficjalnie mówi się, że chodzi o lepsze przygotowanie Polski na wypadek wojny. Czy zatem po wprowadzeniu tych przepisów w życie będziemy bezpieczniejsi?

    http://wpolityce.pl/polityka/236001-mariusz-a-kaminski-prezydencka-ustawa-miala-nas-przygotowac-na-zagrozenia-jest-zupelnie-inaczej-nasz-wywiad

    Mariusz A. Kamiński: Z tą ustawą wiązano wielkie oczekiwania i nadzieje. Mówiło się o tym, że to odpowiedź na wojnę hybrydową, na nowoczesne zagrożenia, przed którymi po kryzysie ukraińskim stanęła cała Europa. Jednak jest zupełnie inaczej. Mamy projekt przygotowany w sposób fatalny. Te przepisy regulują jedynie jedną kwestie, kiedy się kończy, a kiedy zaczyna tzw. czas wojny.

    Na czym polegają główne bolączki? Dlaczego Pan tego projektu nie popiera?

    Wciąż niewystarczająca jest definicja czasu wojny. BBN proponował formułkę, że czas wojny ogłasza się „w razie zbrojnej napaści na terytorium RP”. Jednak to nie odpowiada nowoczesnym rozwiązaniom, jak choćby zmasowany atak cybernetyczny, czy inne zagrożenia nowego typu. Ta definicja nie obejmuje ich. Przekonywałem komisję, by dłużej pracować nad tym projektem, nad definicją, jednak BBN i koalicja poszła na łatwiznę.

    >>>Całe szczęście udało się chociaż przeforsować skutecznie poprawkę, która zmieniła definicję, wskazując, że w razie potrzeby obrony państwa prezydent na wniosek Rady Ministrów ogłasza czas wojny.

    POLE INTERPRETACJI "POTRZEBY OBRONY" MOŻE BYĆ BARDZO SZEROKIE, ... ALE O TO PEWNIE CHODZIŁO
  • Definicja "czasu wojny" i kierowanie państwem w jej czasie.
    .

    Definicje pojęć „czas wojny”, zadań naczelnego dowódcy i kompetencji kandydata na to stanowisko zawiera prezydencki projekt zmian w prawie dotyczących kierowania państwem w czasie wojny, którym na rozpoczynającym się w środę posiedzeniu ma się zająć Sejm.

    Projekt nowelizacji kilku ustaw, w tym ustawy o powszechnym obowiązku obrony, zmierza do dostosowania przepisów do nowej struktury dowodzenia oraz do współczesnych warunków,

    >>> kiedy wojna – jak w przypadku konfliktu rosyjsko-ukraińskiego –
    >>> jest zjawiskiem rozmytym,
    >>> niekoniecznie polegającym na naruszeniu terytorium przez wojska agresora.

    >>> NP. GDY PREZYDENTA "ATAKUJĄ" PROTESTANCI NIEZADOWOLENI Z WYBORÓW? (:

    Ustawowe regulacje mają też zapewnić ciągłość systemu kierowania - od czasu pokoju przez zagrożenie po czas wojny.

    Zgodnie z proponowanymi rozwiązaniami czas wojny byłby określany przez prezydenta na wniosek Rady Ministrów, aby wszystkie instytucje, które mają wyznaczone zadania na czas wojny, wiedziały, kiedy ten czas się rozpoczyna i kończy.

    Czytaj więcej: http://www.polskatimes.pl/artykul/3552223,definicja-czasu-wojny-i-kierowanie-panstwem-w-jej-czasie-sejm-zajmie-sie-prezydenckim-projektem,id,t.html

    .

OSTATNIE POSTY

więcej

MOJE POSTY

więcej

ARCHIWUM POSTÓW

PnWtŚrCzPtSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031